vineri, 24 iunie 2016

Trusa de scule, un ajutor la nevoie

Cand sotul meu a dorit sa isi achizitioneze o trusa de scule, eu nu am fost de acord. Ma gandeam ca, ce rost are asa ceva la noi in casa, atata timp cat el nu lucreaza in domeniu ci are munca de birou. Degeaba, mi-a spus el, ca nu se stie cand vom avea nevoie, eu tot nu credeam.
 De ziua lui insa, socrul-meu i-a facut cadou o trusa de scule  iar visul i s-a implinit. Eram sceptica ca o vom folosi vreodata, cand imprevizibilul s-a produs. 
Era intr-o seara iar eu sporovoiam de zor cu prietena venita in vizita cu sotul la noi. Fiul meu se juca cu baiatul prietenilor in camera alaturata. La un moment dat, copilul nostru vine anuntandu-ne, cu tristete: " Mama, s-a rupt patul!" Am amutit cateva secunde iar prietena mea a gasit imediat o scuza sa plece cat mai repede. 
Nu stiam cum vom rezolva situatia dar sotul meu m-a linistit. " Ai sa vezi acum, ce utila e trusa mea de scule electrice!" A trecut la treaba si ajutat de bormasina, patul a fost reparat. Am inteles atunci, cata dreptate a avut sotul meu.
                         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu