joi, 23 iunie 2016

M-am vopsit cu Henna

Nu eram sigura ca imi va reusi, dar trebuia sa imi acopar cumva firele de par albe, care devenisera vizibile iar de vopselele cu chimicale, ma saturasem. Am vrut sa folosesc ceva cat mai natural, asa ca am luat la cautare magazinele online, in speranta ca voi gasi un produs bun, ieftin dar si niste recomandari.

                                          


Henna  Sonia(burgundy), a fost produsul la care m-am oprit pana la urma, pentru ca ma satisfacea si ca pret dar si  in privinta paletei de culori.Am vrut sa il comand dar l-am gasit la un plafar din cartierul meu, la doar 15 lei. Am avut emotii, pentru ca citisem pe un blog despre persoane nemultumite de rezultatele vopsirii cu Henna. Dezamagite, acestea spuneau cum parul lor matasos se transformase intr-o claie de paie, imediat dupa aplicare. Se pare ca, eu am fost mai norocoasa, deoarece mie mi-a iesit perfect.






 Dar ce este Henna?
Am gasit  informatii pe site-ul femina.ro.  
Henna este o planta infloritoare, folosita de-a lungul timpului la coloratul pielii, a unghiilor, a pielii de animal, a matasii, a lanei si a parului. In zilele noastre este folosita intens de catre femeile din India pentru a-si vopsi parul, pielea si unghiile, cateodata este utilizata in body painting si tatuare. Coloratul parului cu henna este cea mai buna optiune daca vrei sa-i schimbi culoarea, fara sa-i afectezi sanatatea. Ea adauga culoare parului intr-o maniera delicata si naturala. Nu modifica structura parului, dar il hraneste si il protejeaza, si nu contine chimicale. Poate fi utilizata cu succes pentru culori ca roscat si saten

De acum, inainte voi folosi doar acest produs, pentru ca sunt adepta produselor bio dar si pentru ca, parul meu este matasos si vopsit uniform. In plus, asigura o culoare intensa si rezistenta si te poti vopsi de cate ori vrei fara sa iti faci griji ca iti deteriorezi parul.
 Voi, ce experiente ati avut cu Henna Sonia?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu