duminică, 19 iunie 2016

 200 de lei meditatia la engleza


Am trait s-a vad si pe asta. Chiar nu credeam cat de lacomi pot fi unii oameni. Si cand te gandesti, ca mai sunt si cadre didactice, te intrebi daca intradevar mai exista bun-simt. Dar sa va spun, mai bine ce am patit.
Baiatul meu e in clasa a V a si a inceput sa se descurce din ce in ce mai greu la limba engleza.Cum eu cu nivelul meu de cunostinte, nu il mai puteam ajuta, am decis sa ii caut un meditator. Zis si facut. Am inceput sa caut pe net si dupa ce am citit mai intai, toate referintele posibile, am ales o profesoara renumita, de la un colegiu de marca din oras. Am sunat-o si am rugat-o sa imi pregateasca copilul. Foarte amabila, m-a chemat a doua zi pentru a testa nivelul de pregatire al copilului, in acel moment. Cand mi-a spus locatia unde sa vin pentru acea testare, am fost putin mirata, eu crezand, ca ma va chema la ea acasa. Cu toate acestea, la ora stabilita m-am prezentat la acea adresa, unde am gasit de fapt, un English Center, a carui unica coordonatoare era acest cadru didactic.
Am intrat iar doamna profesoara ne-a intampinat, anuntandu-ma ca pentru aceasta testare a odraslei mele, trebuie sa achit 100 de lei, iar apoi in functie de rezultat, va intra intr-o grupa de pregatire, alaturi de 10 copii, fiecare sedinta, costandu-ma, cate 100 de lei. I-am explicat, ca as fi dorit ca fiul meu sa fie singur la aceste meditatii. Raspunsul acestui cadru didactic nu a intarziat sa apara insa nonsalanta cu care a rostit aceste cuvinte m-a socat ."Pot face cu el, separat, dar va costa 200 de lei sedinta."
Stau si ma intreb, oare cat tupeu pot sa ai, sa ceri unui parinte asemenea suma? Inteleg efortul de a pregati un elev dar e vorba de un nivel de gimnaziu, indiferent la ce metode sofisticate de predare apelezi. Oare unii profesorii chiar nu mai au scrupule, cand vine vorba de meditatii? Se pare ca nu, daca merge sa iei "pielea" unui parinte, de ce nu?
Am ramas cu un gust amar dupa aceasta experienta, si am inteles ca, poti sa ajungi renumit, sa ai niste titluri onorifice dar sa uiti sa ramai "om".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu